Hello!!!

Atunci când ești nou într-un grup este necesar să te prezinți și să încerci să te adaptezi, de aceea trebuie să vă împărtășesc câteva lucruri despre mine pentru a vă face o părere. Așadar, mă numesc Maria locuiesc de când mă știu în orașul de la poalele Tâmpei (BRAȘOV),sunt studentă în anul 3 la Facultatea de Litere a Universității Transilvania.

Într-un impuls de moment m-am hotărât să-mi fac un blog, din simplul motiv că-mi place să mai scriu din când în când, dar și pentru că doresc să-mi conturez și să-mi dezvolt capacitatea de a redacta texte. De aceea m-am hotărât sa aleg două  lumi care mă pasionează și-mi sunt la îndemână: lumea filmului și cea a cărților. De mici ne creăm lumi în care totul e posibil, iar când creștem căutăm metode prin care să ne desprindem de cotidian găsind fel de fel de preocupări. Prin citirea unei cărți sau prin vizionarea unui film ne regăsim de multe ori deoarece totul e inspirat din realitate, pentru ca ne place sa credem în sintagma „ar putea fi posibil”.

Uneori este foarte plăcut să te cuibărești sub plapuma și să vizionezi un film pe care nu l-ai mai văzut demult timp, dar ți-ar face enormă plăcere să-l revezi, sau să te duci la cinema să iei parte la o avanpremieră cinematografică pe care o așteptai de ceva vreme după ce ai văzut trailer-ul pe internet. Sunt multe romane care au fost ecranizate, iar multe persoane au citit apoi cartea ca să descopere că în film sunt omise foarte multe amănunte.

Postările vor cuprinde comentarii la filme pe care le-am urmărit, la cărți care au fost ecranizate. Vă aștept cu multe comentarii la ce voi scrie și sper să vă încânt cu propunerile mele.

Happy blogging!

Lasă un răspuns

