Fumuri, tutun si tigari : Leapsa cinefila

james dean

Aseară am fost invitată  de aceeași  Angela la o altă leapșă cinefilă, dar de data aceasta mi s-a cerut să completez lista filmelor celui mai răspândit viciu: fumatul. Nu prea mi-a luat foarte mult timp să mă gândesc, iar prima de care mi-am amintit a fost Sarah Jessica Parker în timp ce-și scria faimoasa rubrică „Sex and the City” și trăgând însetată din țigară, apoi a urmat Keira Knightely în rolul Annei Karenina și apoi lista de actori fumători s-a tot derulat. Am renunțat la Audrey Hepburn în „Breakfast at Tiffany’s” și la Nicole Kidman în „The Hours”, deoarece Adriana Zăvoi le-a menționat și nu am vrut să le repet. În imaginea din stânga îl puteți vedea pe rebelul anilor ’50: James Dean.

Așadar mai jos am făcut o selecție a unor secvențe din filme în care personajele fumează:

Carrie Bradshaw (Sarah Jessica Parker) în „Sex and the City”:

Anna Karenina (Keira Knightely) :

Mimi (Kristin Scott Thomas) în „Nowhere Boy”:

Jackie (Kerston Wareing) în „The Take” (mini-serial):

Jenny Mellor (Carey Mulligan) în „An Education”:

John (Aaron Taylor-Johnson) în „Nowhere Boy”:

Jack Dawson (Leonardo DiCaprio) în „Titanic”:

Calvin Candie (Leonardo DiCaprio) în „Django Unchained”:

Freddie (Tom Hardy) în „The Take”:

Forrest Bondurant (același Tom Hardy) în „Lawless”:

Lado (Benicio Del Tor0) în „Savages”:

Bacon (Jason Statham) în „Lock, Stock and Two Smoking Barrels”:

4 gânduri despre „Fumuri, tutun si tigari : Leapsa cinefila

    • Mulțumesc! Într-o vacanță sau într-o zi în care vrei doar să lenevești în fața calculatorului la un film sau serial poți să alegi unul dintre titlurile pe care le-am ales în acest post. Trebuie să ne facem timp,altfel nu am putea avea timp niciodată pentru micile noastre plăceri.

  1. Pingback: Thank them for smoking ©Adriana Zavoi – Leapsa cinefila | Movies as Mentors_Filme alese pentru minti indraznete

  2. Pingback: Leapsa ce dauneaza sanatatii | Movie Zone

Lasă un răspuns

