Liebster Award

Liebster-award-ribbonSâmbătă seara am avut parte de o surpriză foarte plăcută deoarece am primit o nominalizare pentru „Liebster Award”. Acest lucru i se datorează Iuliei Ersilia și prin intermediul acesta îi și mulțumesc. Nu este un Oscar sau un Glob de Aur al blogurilor, este doar un premiu care are în vedere promovarea, dar și posibilitatea de a afla despre alte bloguri care ar putea să fie în domeniul de interes pe care îl urmărești.

Pentru a participa trebuie să urmezi câteva reguli:

1. Numește și mulțumește persoanei/blogului care ţi-a acordat premiul.
2. Scrie unsprezece lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate şi formulează un set nou de unsprezece întrebări pentru următorii nominalizaţi.
4. Nominalizează nouă bloguri pe care le admiri şi au mai puţin de două sute de urmăritori.
5. Anunță nominalizarea pe paginile fiecărui blog.

    1.  
  • 11 LUCRURI DESPRE MINE:

  1. Sunt în anul III la Facultatea de Litere (Universitatea Transilvania Brașov);
  2. Când eram mică vroiam să fiu doctor veterinar, dar m-am răzgândit când am aflat că trebuie să știu chimie, nu doar să iubesc animalele;
  3. De mică am avut o înclinație spre a deveni „profă”;
  4. Iubesc pisicile și câinii;
  5. Sunt dinamovistă;
  6. Îmi place să merg pe stadion la meciurile de fotbal, uneori să stau și în peluză deoarece acolo se află cu adevărat inima stadionului;
  7. Actorii mei preferați sunt TOM HARDY și ORLANDO BLOOM;
  8. Uneori mă relaxez făcând brățări cu diferite pandative;
  9. Îmi place să citesc ceea ce cred că mă ajută în domeniul meu de activitate și nu ceea ce mi se impune (dar trebuie și asta);
  10. Primul interviu din viața mea a fost pentru revista liceului și mi l-a oferit Răzvan Lucescu, iar de atunci mi-am dorit și mai tare să lucrez în presa scrisă;
  11. Îmi place să călătoresc.

  • ÎNTREBĂRI:

1. Care este cel mai măreț lucru care l-ai realizat pana acum?

Nu cred că am realizat până acum ceva măreț, dar cu siguranță voi putea răspunde la această întrebare în toamnă.

2. Descrie locul care te relaxeaza/iti place cel mai mult? 

La Bran, la casa bunicilor mei, acolo unde mi-am petrecut anii copilăriei.

3. Cand esti trist/a pe cine preferi sa ai langa tine?

Uneori când sunt tristă îmi place să fiu singură,alteori mi-ar plăcea să fie fratele meu lângă mine.

4. Povesteste-mi o amintire placuta din copilaria ta.

Într-o iarnă am primit de Sf. Nicolae o păpușă pe care am numit-o Lavinia și pe moment am considerat acea zi cea mai frumoasă din viața mea. Apoi am descoperit că aveau să fie și altele…Dar partea amuzantă a acestei povestiri este că în seara respectivă nu am dormit cu ea (și nici în altă noapte) deoarece mă uitasem împreună cu fratele meu la filmul Chuckie. Acesta mi-a spus că noaptea Lavinia s-ar putea să se trezească și să-mi facă ceva, de atunci am renunțat să mai dorm cu vreo păpușă lângâ mine.

5. Care crezi ca sunt primele 5 lucruri pe care un copil trebuie sa le invete?

Să spună mulțumesc, să salute, să fie sincer, să vorbească orice cu părinții, să fie manierat.

6. Un om insuportabil este…cel care pretinde că ți-e prieten, dar în schimb doar te folosește.

7. Un om pretios este cel care…știe să te asculte chiar și atunci când nu ai cuvinte.

8. Cel mai important in viata estesă fii sănătos deoarece restul le poți face, dacă îți dorești cu adevărat.

9. Un scriitor care iti place cel mai mult. Mihail Drumeș

10. Un lucru care l-ai lua cu tine oriunde este…Laptopul

11. O femeie trebuie saaibă încredere în propriile sale forțe și să se simtă bine în propria sa piele.

  • ÎNTREBĂRI

1. Care este personalitatea pe care o consideri un model pentru tine?De ce?

2. Ai putea reda un citat care te reprezintă?

3. Ce melodie ai asculta înainte de un eveniment important pentru a te motiva?

4. Ce ai schimba la tine și ce ai îmbunătăți?

5. Care sunt cele 3 animale care crezi că îți reprezintă personalitatea?

6.  Ce îți doreai să devii când erai mic?

7. Care ar fi dorința pe care ți-ai pus-o când erai mic și ți s-a îndeplinit?

8.   Un personaj din benzile desenate care îți place cel mai mult.

9. Un film pe care l-ai vedea și revedea.

10. La ce reality show/show TV ți-ar plăcea să apari?

11.  Deschide cartea pe care o citești sau o ai la îndemână la pagina 28 și scrie prima frază pe care o vezi.

  • BLOGURI NOMINALIZATE:

http://anzhelamovies.wordpress.com/

http://moviesasmentors.wordpress.com/

http://ioananix.wordpress.com/

http://adrianazavoi.wordpress.com/

http://pinkyheels.blogspot.ro/

http://ileanapirgaru.wordpress.com/

http://ned32news.wordpress.com/

http://piratulcinefil.wordpress.com/

http://raftul-cu-filme.blogspot.ro/

 

5 gânduri despre „Liebster Award

  1. Mulţumesc încă odată pentru nominalizare dar nu pot să duc sarcinile mai departe şi ţi-am explicat pe blogul meu de ce. Sincer, îmi pare rău.

    Ţi-am promis, totodată, că îţi voi răspunde aici la întrebări 😛 . aşa că… să începem.

    1)Mircea Eliade pentru că a fost cel mai bun din întreaga lume în domeniul lui.

    2) „Dacă ar prinde glas agitaţia surdă din mine, fiecare gest ar fi o îngenuncheare la un zid al plângerii” Emil Cioran – Amurgul gândurilor

    3) Ooo, sunt multe, depinde de eveniment. De exemplu atunci când merg la vot ascult Cheloo – Pericol sau Lună Amară – Folclor :))

    4) Dacă aş spune că nu aş schimba nimic aş da dovadă de superficiaitate însă fiecare om are momente când tratează lucrurile cu uşurinţă

    5)Delfinul, cioara şi elefantul

    6)Cât de mic ? Întrebarea mea are sens deoarece în fiecare zi îmi doream să mă fac altceva

    7) Să mă fac mare. Acum că mi s-a îndeplinit, îmi doresc să nu mi se fi îndeplinit. Deh, aşa e omul schimbător

    8) Tarzan

    9) „După 20 de ani”

    10) „Templele malteze sunt construcţii care cuprind două sau trei sisteme de curţi separate între ele, având planul în forma unei frunze de trifooi. În fundul ultimei curţi se află templul propriu-zis. Structura templelor este complicată, comportând faţade monumentale, curţi, coridoare, încăperi laterale cu uşi tăiate în mijlocul unei lespezi şlefuite, cu altare pentru sacrificii, cu nişe în care se depuneau ofrandele, cu tabernacole pentru statuete”
    Nicolae Morar – Credinţe şi idei proto-filosofice în principalele religii politeiste precreştine

  2. Nu ai pentru ce, mi-a făcut plăcere. Trebuie să fac o precizare. Am sărit tocmai întrebarea 9 :)) .

    Până la întrebarea 8 nu am greşit. La punctul 9 am răspuns la întrebarea 10, iar la punctul 10 am răspuns la întrebarea 11.

    Răspunsul la întrebarea 8 e „The Notebook”.

Lasă un răspuns

